David Favest

David Favest je marketingový ředitel společnosti STIB (dopravních podniků města Bruselu).

Dříve zastával vedoucí pozice v oblasti marketingu a prodeje v automobilovém průmyslu jako marketingový analytik a pět let získával zkušenosti v oboru produktového a cenového managementu pro společnost DaimlerChrysler Benelux. Poté vedl školení zaměstnanců v oblasti mezinárodního marketingu pro skupinu Chrysler Group International v sídle společnosti Chrysler (Detroit, Michigan, USA) během pečlivé přípravy produktové ofenzivy pro značky Jeep, Chrysler a Dodge mimo členské státy Severoamerické dohody o volném obchodu (NAFTA). Po návratu do Evropy byl povýšen na pozici ředitele marketingu pro země Beneluxu, kde působil tři roky. Po úspěšném dokončení osmnáctiměsíčního procesu fúze mezi skupinami Chrysler a Fiat v Belgii a Nizozemsku zastával několik pozic v představenstvu skupiny a následně nastoupil do funkce ředitele maloobchodního prodeje v zemích Beneluxu.

Dva roky také řídil prodej B2B a B2C vozů značky KIA v Belgii a Lucembursku, než se rozhodl přijmout novou výzvu práce v sektoru městské veřejné dopravy. Během své činnosti na pozicích s globální odpovědností za marketing a prodej působil střídavě v kancelářích v Bruselu, Detroitu a Utrechtu.

David vystudoval marketing a mezinárodní obchod na evropské vysoké obchodní škole HEC, hovoří plynně několika jazyky a je vášnivým vyznavačem networkingu, cestování a koncepcí řízení.